1992. Colombia. 9-year-old Cataleya witnesses her parents' murder. Narrowly escaping also being killed, she takes refuge with her Uncle Emilio, a gangster, in the United States.15 years later, she works for him as a hired killer. Her trademark is an orchid drawn on her victim's torsos - a message intended for her parents' killers. Cataleya is determined to exact revenge, even if it means losing all the people she loves.