In a Parisian high rated hotel, the night watchman draws, insatiable. Since about twenty years, Séra, French-Cambodian artist, inks the boards of his comic strips in the night's silence. While the words appear and while the memory takes shape, he still has with him, as to all the Cambodian people, to chase away the ghosts.