War breaks out. Pierre and Anna, brother and sister, have to shelter in a cellar until the crisis passes. In spite of the diffuculté of the situation, they try to keep a certain normality to their life. But the loss of the notion of time and space, the nightmarish sounds coming from outside, break their stamina.