Two women meet in a prison. One of them, Maria, is accused of murder. The other one, Isabel, of war crimes. They share a common room. While Maria has nightmares, Isabel waits patiently for her release. The politeness and the courtesy of their conversations retained from strong charges. But when the crimes are finally evoked, the tension reaches its peak. And only one of them will escape unhurt.