Maxime has run away. Bruno, his father, refuses to admit that he worries. It is normal, in the adolescence, to want to go and see somewhere else! By chance, Bruno finds his son in front of a church. Maxime and his friends drink beers while waiting for their daily fight with the cops that come to dislodge them. Bruno attempts a reconciliation with Maxime.