In prison, in front of an adviser for insertion and probation, Yorgos has to convince with the aim of his release on parole. Once outside, he dreams about a new life, a quite simple life: a work and a wife, a woman a little like her, this young adviser of probation. But going out of prison, is also to face the past, the easiness of drug, the lack of money and the difficulty existing.