They are Afghan, Iraki, Kurdish, Palestinian, Eritrean, Somalian, Sudanese. They fled the war, the massacres, the insecurity, the poverty. Six years after the closure of the Red Cross Center of Sangatte, decided by Nicolas Sarkozy, they are always as many who try to pass threw to Great Britain. With no comment and with no interviews, the movie describes their survival, in the heart of Calais which seems to have integrated them into its landscape.