Mozart had a sister nicknamed Nannerl. A child prodigy, she was presented, along with her brother, by her father at all the royal European courts. At the end of a three-year tour undertaken by the family, Nannerl encounters the son of Louis XV in Versailles, who encourages her to compose music. But Nannerl is a girl and girls are not allowed to compose...