Aurélien and Argine have never managed to leave each other. Brother and sister, they've always lived together. Aurélien secretly supplements his income by selling off stolen metal. Argine can only see trouble ahead.
One night, Simon, Aurélien's accomplice, turns up unexpectedly. Wanted by the police, he demands money and starts threatening them. It's the beginning of things spiraling out of control for Aurélien, the encounter with his own violence.