Suddenly torn away from her stoves, Yulia, a romantic and definite girl, finds herself parachuted in a room without any exit containing five levers fixed to the wall. By activating them, she makes appear objects and characters that come from another decoration and so starts a series of absurd events. They will lead her to her soul sister.