To escape from solitude and the anonymity, a man decides to control a girl on Internet. Delivered in a parcel, she changes the look which we have on him. But she does not know how to do anything. He then begins to download her updates to improve her, more and more, until she becomes better than him and decides to throw him out and order a man on Internet.