At the Rio de Janeiro International Earth Summit in 1992, for the first time in history, a child stood up and questioned those responsible for taking care of our planet.
Our actions do not reflect our words: Planet Earth is still in the same state today, and Severn, now an adult, is expecting her first child. She once again takes the floor, explaining that although the situation is urgent, there is still time to make a change.