Kévin is lost, torn away. He tries to leave, without anyone knowing where. He roams in a commercial zone, inhabited by the violence and the rhythms of the human beatbox, the internal voice and the aggression of the world which surrounds him. The cash circulates, the American dream is his, the violence is often free. And if there was a little of this youth having difficulty to find its way, here like somewhere else?