A woman is naked. She is filmed by her daughter who lingers over details of her body. Feeling this look on her grown-up body, marked by years, the woman tells her story through that of her eyebrows, her eyes, her bosoms, her stomach, her legs. This body in pieces becomes little by little a whole.