Mireille draws for Olivia a naked girl and a dog. Anna puts on her makes up. Priscillie and Virginia undress. Milo knows all about girls legs. Annie feels very at ease with the instruments of her job. Françoise reads cards. Christian is jealous. And I film this small theater. And I wait for you.