Once there were the genitals of a little girl that had been ordered to hide in a world where they were not even named. Here, there, down there. Once there was a young woman who was in love with a young man. The young woman was sad, because her genitals were hidden. The young man was confused because the woman he loved was hiding from him. Her genitals wanted so badly to love and be loved that they began to scream.