Anna a young teenager comes home from her Catholic boarding school for the holidays and discovers her father has left. Her mother is devastated and confined in the company of the local priest, who is also a childhood friend. Anna clings to her beloved grandfather. She also grows close to Pierre, a free-spirited teenager who cares little about God. Anna is preparing for her confirmation, but her budding desire for Pierre shakes her faith. She longs to give herself over, body and soul... but doesn’t know if it is to God, or something else?