A huge service station in the middle of an arid landscape with an endless road cutting through it.
Cocada and Nego, respectively 14 and 13 years old, are two friends. Cocada dreams of becoming a truck driver. He sleeps in a truck cab and, during the day, does odd jobs or helps out. His father was murdered, and he has found a substitute father in Mineiro, a driver who takes the time to talk with him and who helps him when the temptation of easy but illegally earned money becomes too strong.
As for Nego, he lives in a favela, surrounded by a big family. After his daily work in the fields, his mother would like him to go to school to get an education, but Nego wants to leave, to earn some money. At night he hangs around the service station, fascinated by the bright shop windows full of goods, the businesses selling all kinds of items, the abundance of food.
He and his friend Cocada watch the incessant movement of the trucks and travelers. Everything speaks to them of this immense country out there, about which they know nothing.
Endowed with this peculiar maturity that is acquired too soon when confronted by adversity, they wonder about their identity and what lies ahead. Their only perspective: a road leading to São Paulo, to an elsewhere.