Piroska is an obese nurse who has become completely insensitive to everything and cannot resist cream cakes. She works in a unit for terminally ill patients; death encircles her life. One day, she sets out to find a childhood friend, who she hasn't seen for years. While searching for her memories, she undertakes a contradictory journey into her own past, and into the memories of the people she meets along the way.