More than 13 million French people live life on the breadline, where 50 euros can make a huge difference. Behind these statistics, daily existence is a singular battle waged by men and women who are determined to change their situation and who are equally determined to express themselves. They are accompanied by volunteer workers who give generously of themselves and their time so that a more united world may exist.