Michel Vaujour, a robber with an organized crime record, has always preferred escape to prison, adventure to submission, freedom to the law. Over a period of 30 years, he has spent 27 years in prison - of which 17 in solitary confinement - and managed to escape five times before obtaining a conditional release in 2003.