Mat is a cop, a member of the crime squad's 13th night division. An unsinkable and solitary character, attracted by the dark side and haunted by his ghosts, Mat stopped believing long ago that life is perhaps elsewhere... That is until the day he receives a call from his old friend Franck, and his destiny takes a whole other direction. Franck proposes a plan. THE plan. Hijacking some dirty, easy money; the perfect job that cannot fail. It's so perfect that Mat soon finds himself obliged to dismantle, surrounded by some four fine dames who dig spades into the heart, the parts of a corrupted system that will cost the life of his one and only friend.