Simon returns to his home town the day of the village fair. He wanted to arrive unnoticed and there he is exposed to everyone’s gaze. Confronted by the love mixed with incertitude of his mother and the hostility of his brother, who wasn’t expecting him, Simon tries to find his old place again. Caught up in the fair’s whirlwind, he mixes with the other villagers, rediscovering the scents and sounds of a life he was supposed to have left behind. Just for how long will he keep fooling himself?