Mathieu, a young man, is hired as a temporary switchboard operator in an import-export company for one week. On the first day of his contract, a correspondent mistakes him for a woman. Mathieu is offended, but he plays along and pretends to be Jessica. The phone conversations increase, as do the advances and gifts from the mysterious correspondent. A game that quickly overtakes Mathieu and will soon lead him into a bloodbath.