It's the night before an offensive; a soldier is entrenced in the depths of a tunnel. Outside, war rages, causing the earth to tremble, and the man tries to ready himself for the inevitable. In this animated film, soldiers' bodies become living material, a combination of earth, fire and steel, frozen in death for eternity.