This evening, through a few estoreric incantations, the Killer appeals for the assistance of evil forces. Unfortunately for him, this operetta psychopath will discover, at his own cost, that if they're not carefully controlled, occult forces can turn against the person who called them forth. The Killer switches on the enormous generator of the Sleeper's wire bed frame, with the firm intention of frying its occupant there and then. But the Electrical Fairy doesn't seem to be of the same opinion and returns to let loose her thunder and lighting.