Good evening London! In some minutes, you go to be able to attend a new event of the summer olympics. The sun shines on Nothing Hill and, as every day, the competition should take place in a state of fair play so British. But lower the head, because our olympics take place on level lawn, in the 1/50th scale. It is a family public and the athletes are toys. In these miniature olympics, no complicated rules because the important thing is to participate. Hold on, would this wrestler ilooksbad nasty has he decided to spoil everything?