They're called the Maras. Based on the model of the gangs of Los Angeles, these groups of young people spread terror throughout all of Central America.
The film takes us deep into the heart of San Salvador's suburbs and into the everyday life of the members of an invisible army. A new global curse that destroys democratic principles through indiscriminate violence and condemns to death youth deprived of any hope for the future.