Gena will soon be sixteen, but today she must send a birthday card to her father. What on earth can she write to him, when she doesn't know him at all.
Louis has received a card from his daughter. She made a mistake about his age. What does it matter? It's been years since no one gave a damn about him.
But Gena decides to go out looking for Louis. She heads for a city where she's never set foot. She finds the street, recognizes a guy who is busy rushing back and forth. What on earth is he doing?