It's because she sets her sights on a public works contract that Majolie sleeps with the General Secretary of Public Works. But the elderly man dies after an acrobatic sex session. Majolie's plan falls through. She's got a cadaver on her hands and has to get rid of it. Taking action is all that counts, too bad if you're not a professional.