In Titov Veles, there remains a factory that wastes away the lives of the town's inhabitants. There is also the house where three sisters live. Sapho suffers from a typically modern-day illness that drives her to constantly change boyfriends, but with no hope of changing her life. Afrodita, the youngest of the sisters, doesn't speak because of a physical disorder, and Slavica, the oldest, is thirty-five and works in the factory.
What happens when the women who meant everything to you also decide that it's time to leave?