Alexandrine, 35, who everyone nicknames Didine, peacefully goes with the flow, the opposite of her best friend Muriel. In this way, she one day crosses the threshold of a elderly person caregivers’ agency where, faced with an extrovert teenager, a charming man, and a cruel, elderly woman, she takes hold of her existence and encounters love.