Marc, formerly an international show jumping champion, and indefatigable and intransigent seducer, today occupies, from the throne of his electric wheelchair, a stall converted into a tiny two-room studio... His survival hangs on a mere few threads: listening through the wall to the neighboring horse settle in the straw when night falls; in the daytime, waiting for Martine, caregiver and exquisite temptation, to arrive; then for young Edmond, a 17-year-old horseman of exceptional grace, whose bearing is only equaled by his succinct way of expressing himself.