With this feature length documentary, Alain Platel celebrates the essence of human distinctiveness that has nourished Ballets C and B for twenty years. Who are the dancers of Ballets C and B? Where do they come from? And how do they transcend their world on stage?
A film made up of impressions, right at the core of an unique company of performers.
An emotional journey that makes us share the artistic and human adventure of Ballets C and B.