Minor (Garcia) was abandoned by his parents as a child and was raised by a pack of pigs; he speaks in porcine grunts and lives and loves much like his fellow hogs. Minor is just human enough to have his head turned by Clytia (Bernier), a beautiful girl living in the nearby village. However, if Minor's lack of social skills weren't enough to keep Clytia away, she's already been pledged to wed handsome and charming Karkos (Peris-Mencheta). When Minor runs afoul of the tribal leadership, he's removed from his home with the pigs and forced to live in an enchanted forest, where he attracts the not entirely welcome attentions of Pan (Cassel), a randy half-man and half-goat willing to couple with anything that breathes. When Minor emerges from the forest able to speak with newfound eloquence, the tribal leaders name him their new potentate, and Clytia suddenly finds him a great deal more appealing, which doesn't sit well with Karkos.