The middle of the 1970s. A photographer encounters an emaciated and brooding man with a hawk-like face. The man is called Viktor Atemian and this film is his story. He's a man who tries his hand at writing, meets with success, then falls upon hard times and ends up in the street. It is a film about time that passes, renunciation, leaps into the void.