Paul will soon be 75 years old. He’s been single all his life, a farmer, fisherman, and verger. He lives on a farm from another age with his two younger sisters, who are also single. This year, they’re hanging up their gloves – the countryside will miss them. The countryside in question is Hague cape. The air here is bracing, the winds unpredictable, the granite rugged, the horizon vast. It’s clear that Paul was born here, and it’s here that he’ll die. He’s getting ready for it. But he won’t go without first taking care of an essential matter: passing on his legacy.