A novel documentary made to celebrate the 150th anniversary of Arthur Rimbaud’s birth. Conceived for mainstream audiences, it’s an incandescent homage to the timelessness and universality of Rimbaud’s poetry. It’s a magical and spellbinding ceremony, stirring the heart through the emotion of meaning, challenging the mind, and awakening the soul. Well known personalities from home and abroad, along with anonymous folk from around the world, read various extracts from the poet’s letters and poems.