In 2002, Laura Waddington spent months, hiding in fields around the Sangatte Red Cross camp with Afghan and Iraqi refugees, who where trying to cross the channel tunnel to England. Filmed at night, the figures lit only by the distant light of the motorways and accompanied by an evocative score by Simon Fisher-Turner, "Border" is a personal account of refugees, plight and the police violence that followed the camp's closure.