Paris today. When a corrupt business man, Edgard, returns to France to face justice, his reappearance throws three lives into turmoil. There's Simon, his tormented son, Benjamin, a young and lonely composer, and Louise. Four lives that are thrown out of kilter and that intertwine in an uncanny and inevitable fashion.