Marie's life is nothing but taking care of her 5 years old boy, Laurent, who is born with malformation. One night, Marie lives her worst nightmare : Laurent dies. The next morning, believe it or not, Laurent is still alive and the day looks exactly like the day before. Marie ends up enjoying this routine.