A gripping and graphic story of love, schizophrenia, urban panache and absinthe addiction. Looking at her impassive face, strange sensations envelope his being, numbling him against reality and turning the imaginary into the tangible. His hearing is blurred by quirky sounds and slowly, the dissonance of a mocking world dissolves into a murmuring smear. She has freed him...