What's going on behind the door ? A man and a woman are chating in a loft before witness eyes of their cat. The man's name is Pascin. Lucy is his love, his muse. Pascin has trouble to paint, he suffers from his lack of desire, and from the emptiness felt by an artist in front of a white page. What will Lucy do to help Pascin finding back inspiration ?