Antoine and Fanny have been married for several years. They have two children. Fanny works in advertising. She is a businesswoman who makes a good living. Antoine, is unemployed. Forced to stay at home, he takes care of the children and does the domestic tasks. Now, the more this situation continues, the more he becomes terribly jealous of the enjoyment of his wife.