Thomas witnesses Cathy’s murder live on his Internet site. Just when he wants to call the police to save her, he realizes that he doesn’t know her name or address, although he’s been ‘chatting’ with her for months. He finds himself caught up in the investigation undertaken by Claire, a young specialist in computer crime. The investigation leads them to Thomas’ brother, who is linked to a criminal organization operating directly through the Internet. Claire is abruptly taken off the case. Thomas and Claire therefore decide to set a trap and expose the criminals.