Gomez is a trigger-happy, Parisian cop sent to Marseilles. He’s incorruptible and ambitious, a tough guy who’s the right person to have around when the heat is on. As for Tavarès, he’s a big-talking guy from Marseilles who arranges the law to suit himself and swaggers along the seafront. They have nothing in common: one is as hard-headed as the other is a wheeler-dealer.