In the lead up to the presidential elections five candidates turn up from out of nowhere. Then, as the days go by, they are eliminated one by one, each meeting with a violent death, until one is left to become president.
Is he behind his adversaries’ deaths? And where did the candidates find the money for their campaigns?
A series of violent holdups marked the period – were the candidates responsible?