Young actors have slim résumés. I choose them on the basis of auditions, or for a special physique that I’m looking for. As far as I’m concerned, after having seen so many young actors take their first steps (Brigitte Bardot, Claudia Cardinale, Michèle Mercier and Alain Delon), I think my actors display the same qualities and faults as their glorious predecessors. I think they’ll make something of it. In any case, I’ve done what I could for them.