An athletic man, in his forties, stands up. Banal gestures, repeated a thousand times. The path is always the same. Suddenly, his life changes. Pursued by a gang of killers, he must flee because his life depends on it. To flee from these men he doesn't know and who all ask him the same question: Why did you do that? Conspiracy, machination, who is manipulating who? To flee, always to flee, for how long and to go where?