One evening, Antoine a young writer lacking inspiration, happens to meet a very beautiful young woman, Marie. After this rather strange encounter, Antoine tries to find her again but soon realizes that something mysterious surrounds the young woman. As time passes, he is increasingly obsessed by her, she disappears again, just as mysteriously. His fascination quickly turns into madness. Who is Marie? Why is she so elusive?